Zarządzanie medialną sytuacją kryzysową

 

Cena szkolenia: 420zł 

 

Czym jest medialna sytuacja kryzysowa? Jak się na nią przygotować? Realne przykłady, dobre praktyki i lista "przykazań", dzięki którym łatwiej odnajdziesz się w sytuacji kryzysowej.

Profil uczestnika:

-  przedsiębiorcy i właściciele firm
-  kadra zarządzająca
-  specjaliści ds. PR, komunikacji
-  rzecznicy prasowi
-  osoby odpowiadające za relacje z mediami 

 

 

 

 

Autor szkolenia:

•  Michał Sobiło, viceprezes Polskiego Stowarzyszenia Public Relations Oddział Śląsk 

Michał Sobiło ma blisko 10 letnie doświadczenie w public relations. Na co dzień tworzy i dba o standardy obsługi klientów agencji. Bierze udział w strategicznych projektach realizowanych przez Imago PR, w tym kampaniach nagradzanych i wyróżnianych
w konkursach Złote Spinacze i International Public Relations Association Golden World Awards.

Specjalizuje się w tworzeniu długofalowych strategii PR, zarządzaniu kryzysowym i media Relations. Ukończył wydział Ekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach specjalizując się w public relations. Jest absolwentem London School of Public Relations.

 

 

Program kursu obejmuje następujące zagadnienia:

•       Czym jest medialna sytuacja kryzysowa?

•       Praktyczne przykłady

•       Najczęściej popełniane błędy

•       Zarządzanie medialną sytuacją kryzysową

 

Po szkoleniu uczestnik otrzyma  certyfikat. 

 

Aby mieć dostęp do pełnego e-szkolenia, musisz się zalogować.
InWroc.pl InSilesia.pl Graviteo Encja.com inNews.pl